Τι μειώνει τη Χοληστερίνη

Τι μειώνει τη Χοληστερίνη

Αν αναρωτιέστε, “πώς να μειώσω τη χοληστερίνη” θα χαρείτε να μάθετε πως υπάρχουν πολλοί τρόποι. Κάποιοι από τους παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία υψηλών επιπέδων χοληστερίνης είναι ανεξέλεγκτοι – για παράδειγμα, το φύλο, το οικογενειακό ιστορικό ή η ηλικία. Κάνοντας, όμως, μερικές μικρές αλλαγές που στοχεύουν σε μια πιο υγιεινή διατροφή κι έναν καλύτερο τρόπο ζωής, είναι ένας τρόπος που θα σας βοηθήσει να ελέγξετε τα επίπεδα χοληστερίνης σας.

Πέντε τρόποι που μειώνουν τα επίπεδα χοληστερίνης

Επομένως, τι μειώνει τη χοληστερίνη; Ένα καλός τρόπος είναι να κάνετε μια σειρά από μικρές αλλαγές για να κάνετε πιο υγιεινή τη διατροφή και τον τρόπο ζωής σας. Θα μπορούσατε να:

1. Εισάγετε τις φυτικές στερόλες στη διατροφή σας

Η κατανάλωση τροφών με πρόσθετες φυτικές στερόλες είναι μια αποτελεσματική απάντηση στην ερώτηση “τι ρίχνει τη χοληστερίνη” και μπορείτε να την εξασφαλίσετε, αντικαθιστώντας τα συνηθισμένα προϊόντα επάλειψης, όπως το αγελαδινό βούτυρο και το γάλα με τα προϊόντα επάλειψης ή το γάλα από τη σειρά προϊόντων της Becel ProActiv.  Οι φυτικές στερόλες που περιέχουν τα προϊόντα Becel ProActiv είναι κλινικά αποδεδειγμένο πως βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης. Καταναλώνοντας 1.5-2.4g φυτικές στερόλες την ημέρα, μπορεί να μειωθεί τη χοληστερίνη κατά 7-10% μέσα σε 2-3 εβδομάδες, στα πλαίσια μιας υγιεινής διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής, με επαρκή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.

2. Αντικαταστήσετε τα κακά λιπαρά με καλά λιπαρά

Αντικαταστήστε τροφές υψηλές σε κορεσμένα λιπαρά, όπως τα λουκάνικα, το αγελαδινό βούτυρο, τα έτοιμα γλυκίσματα, τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα και τα λιπαρά κρέατα, με τροφές που περιέχουν ακόρεστα (μονοακόρεστα και πολυακόρεστα) λιπαρά ή επιλέξτε εναλλακτικές με χαμηλά λιπαρά, όπως για παράδειγμα, τυριά και γιαούρτια με χαμηλά λιπαρά, προϊόντα επάλειψης με φυτικά έλαια και άπαχο κρέας. Μπορείτε, επίσης, να διαβάσετε το άρθρο μας για το πώς να αντικαταστήσετε τα κορεσμένα με ακόρεστα λιπαρά και να βρείτε γευστικές εναλλακτικές για τροφές με υψηλή περιεκτικότητα κορεσμένων λιπαρών.

3. Προσπαθήσετε να προσθέσετε όση ποικιλία μπορείτε στη διατροφή σας

Μια υγιεινή διατροφή περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά είδη τροφών. Παράλληλα με τις 9 μικρομερίδες* φρούτων και λαχανικών που προτείνονται ημερησίως από την Πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής, συμπεριλάβετε και άφθονα δημητριακά και όσπρια ολικής άλεσης για επιπλέον διαλυτές φυτικές ίνες. Οι ξηροί καρποί, οι σπόροι, τα φυτικά προϊόντα επάλειψης, τα φυτικά έλαια και τα λιπαρά ψάρια είναι όλες τροφές πλούσιες σε ακόρεστα λιπαρά.

4. Μειώσετε τις κακές συνήθειες, όπως το κάπνισμα και να περιορίσετε την κατανάλωση αλκοόλ

Σύμφωνα με τον Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών, οι άνδρες θα πρέπει να αποφεύγουν να καταναλώνουν περισσότερα από 20g αλκοόλ την ημέρα (2 ποτά) και οι γυναίκες είναι καλό να μην ξεπερνούν την κατανάλωση 10g αλκοόλ ημερησίως (1 ποτό).

5. Μειώσετε τα επίπεδα άγχους και να αθληθείτε

Τριάντα λεπτά ήπιας άσκησης την ημέρα, πέντε φορές την εβδομάδα αποτελούν ένα θετικό βήμα προς έναν υγιεινό τρόπο ζωής, επομένως, γιατί να μη δοκιμάσετε κάποιες από τις δημιουργικές επιλογές μας για άσκηση για να ξεκινήσετε;

τι-μειώνει-τη-χοληστερίνη 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα και εξακολουθείτε να μην ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, είναι καλή ιδέα να ρωτήσετε το γιατρό σας, ο οποίος μπορεί να σας δώσει εξατομικευμένες πληροφορίες για το τι ρίχνει τη χοληστερίνη. Μπορείτε, ακόμη, να επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Facebook για να ενημερώνεστε σχετικά με όλα τα θέματα που αφορούν την υγεία της καρδιάς, αλλά και συγκεκριμένα τι μειώνει τη χοληστερίνη, και ακολουθώντας τις συμβουλές μας να ξεκινήστε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής από σήμερα κιόλας!

* 1 μικρομερίδα ισούται περίπου με το μισό της μερίδας που καθορίζουν οι αγορανομικές διατάξεις.

Όλα για Σχετικά με τη μείωση της χοληστερίνης >Επίσης ενδιαφέρον για σένα

Όλα για Σχετικά με τη μείωση της χοληστερίνης >