Home > μείωσε τη χοληστερίνη > Τρώμε υγιεινά > Η σημασία του πρωινού
Η σημασία του πρωινού

Η σημασία του πρωινού

Σίγουρα έχετε ακούσει ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, αλλά η πραγματική του αξία είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που φαντάζεστε! Καταρχήν, το πρωινό, ουσιαστικά, καλύπτει τις ώρες χωρίς τροφή που πέρασαν από τη στιγμή που κοιμηθήκατε, έως την ώρα που ξυπνήσατε. Ένα υγιεινό πρωινό ενεργοποιεί ξανά τον οργανισμό και τον εγκέφαλο, παρέχοντας τα απαραίτητα καύσιμα για πνευματικές και σωματικές εργασίες, καθλως και άλλες δραστηριότητες.

Από τι αποτελείται ένα καλό πρωινό;

Ένα υγιεινό για την καρδιά πρωινό μπορεί να αποτελείται από δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης με Becel ProActiv, ένα ποτήρι χυμό φρούτων και ένα κεσεδάκι γιαούρτι Becel ProActiv με χαμηλά λιπαρά, που παρέχουν βασικά θρεπτικά συστατικά, όπως ω-3 και ω-6 λιπαρά, ασβέστιο, φυτικές ίνες, βιταμίνες Α & D. Όσοι παραλείπουν το πρωινό, χάνουν όλα αυτά τα σημαντικά θρεπτικά στοιχεία, και συχνά δυσκολεύονται να καλύψουν τις αντίστοιχες ανάγκες του οργανισμού στη διάρκεια της ημέρας.

Ένα πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες, βοηθά στη ρύθμιση της όρεξης και ελαχιστοποιεί την υπερβολική κατανάλωση τροφής αργότερα. Οι ενήλικες και τα παιδιά που τρώνε τακτικά πρωινό, τείνουν να έχουν πιο φυσιολογικό βάρος σε σχέση με τα άτομα που παραλείπουν αυτό το γεύμα. Και το φυσιολογικό βάρος είναι ένας από τους καθοριστικούς παράγοντες για την καλή υγεία της καρδιάς.

Τέλος, το πρωινό μπορεί να βοηθήσει στην υιοθέτηση καλύτερων συνηθειών για την υγεία της καρδιάς. Τα άτομα όλων των ηλικιών που τρώνε πρωινό, συνήθως, αθλούνται σε σταθερή βάση, επιλέγουν πιο υγιεινές τροφές και δεν καπνίζουν.

Βρείτε το χρόνο που χρειάζεται

Όταν βιάζεστε το πρωί να πάτε στη δουλειά σας, είναι δύσκολο να βρείτε το χρόνο που χρειάζεται για να απολαύσετε ένα καλό πρωινό. Τι μπορείτε να κάνετε; Προσπαθήστε να έχετε ήδη έτοιμο ένα μεγάλο μέρος του πρωινού από το προηγούμενο βράδυ. Ετοιμάστε τα μπολ και τα κουτάλια για τα δημητριακά, τα φλιτζάνια για τον καφέ ή το γάλα σας. Απλώστε τη μαργαρίνη στο ψωμί ή πλύνετε, κόψτε και ετοιμάστε μερίδες φρούτων. Επίσης, το πρωί τοποθετήστε στο τραπέζι όλα όσα χρειάζονται, για να δημιουργήσετε το δικό σας πρωινό, όπως μπάρες δημητριακών ή μούσλι και δημητριακά, ψωμί και κουλούρια ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα, τυρί, γαλοπούλα, γάλα και χυμό.

Όλα για Τρώμε υγιεινά >Δες και αυτό

Όλα για Τρώμε υγιεινά >