Home > μείωσε τη χοληστερίνη > Τρώμε υγιεινά > Τρώγοντας υγιεινά στη δουλειά
Τρώγοντας υγιεινά στη δουλειά

Τρώγοντας υγιεινά στη δουλειά

Είναι πολύ πιο εύκολο από όσο φαντάζεστε να αποφύγετε τα ανθυγιεινά σνακ στο γραφείο. Ακολουθούν έξι απλές συμβουλές για σωστότερη και πιο υγιεινή διατροφή στη δουλειά.

Ετοιμάστε υγιεινά σνακ από το σπίτι

Τροφές όπως φρέσκα φρούτα, δημητριακά ολικής άλεσης και ξηροί καρποί με αποξηραμένα φρούτα σας δίνουν τη σωστή ποσότητα ενέργειας που χρειάζεστε.

Πάρτε το γεύμα σας από το σπίτι

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ελέγχετε την ποσότητα των μερίδων, καθώς και την περιεκτικότητα αλατιού και νατρίου στο γεύμα σας. Επιπλέον, θα έχετε λιγότερες πιθανότητες να παρασυρθείτε από τα έτοιμα γεύματα που είναι διαθέσιμα στο κυλικείο της εταιρείας ή τα μηχανήματα πώλησης τροφίμων. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε τουλάχιστον δύο μερίδες λαχανικών στο γεύμα σας.

Επιλέξτε υγιεινά σνακ για τις συσκέψεις στο γραφείο

Αποφύγετε τα μπισκότα και τα γλυκίσματα. Φτιάξτε μια πιατέλα με λαχανικά και ντιπ χαμηλών λιπαρών ή χούμους ή γεμίστε ένα μπολ με φρέσκα φρούτα. Αντί για έτοιμους χυμούς ή αναψυκτικά, προσφέρετε νερό ή φρέσκους χυμούς φρούτων.

Αποφύγετε τα γλυκά και τις σοκολάτες

Μην παρασυρθείτε από τα γλυκά που ίσως υπάρχουν γύρω σας. Μείνετε πιστοί στα υγιεινά σνακ που έχετε πάρει μαζί σας.

Δημιουργήστε ένα κλαμπ υγιεινής διατροφής

Ανταλλάξτε υγιεινά γεύματα με τους συναδέλφους σας. Βρείτε νόστιμες συνταγές που αρέσουν σε όλους και επιλέξτε τις πιο δημοφιλείς.

Σκεφτείτε εάν πεινάτε πραγματικά

Ίσως το μόνο που χρειάζεστε, να είναι ένα διάλειμμα από τη δουλειά και όχι ένα σνακ ή καφέ. Σηκωθείτε από την καρέκλα σας και τεντωθείτε, περπατήστε ή ανεβοκατεβείτε τις σκάλες για να αποκτήσετε ενέργεια.

Προσπαθήστε να κάνετε υγιεινές επιλογές, όπου αυτό είναι εφικτό, για να διατηρήσετε υψηλά επίπεδα δραστηριότητας και παραγωγικότητας!

Όλα για Τρώμε υγιεινά >Δες και αυτό

Όλα για Τρώμε υγιεινά >